PEŁNOMOCNIK DS. SYSTEMU ZARZĄDZANIA
Szkolenie adresowane jest do osób planujących objęcie funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania oraz dla osób chcących podnieść swoje kwalifikacje zawodowe.
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do samodzielnego pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. wybranego Systemu Zarządzania. Program szkolenia obejmuje część teoretyczną popartą ćwiczeniami oraz praktyczne warsztaty.
SSW Consulting prowadzi szkolenia dla przyszłych Pełnomocników następujących systemów:
oraz standardów:
PROGRAM SZKOLENIA:
1. Podstawowe terminy i definicje
2. Budowa Systemu Zarządzania wg wymagań danych norm/standardów:
Omówienie wymagania i zasady funkcjonowania danego systemu zarządzania/standardu
Omówienie wymagań prawnych danego systemu zarządzania/standardu
3. Rola, zadania i zakres odpowiedzialności Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania
4. Zasady dokumentowania danego Systemu Zarządzania
wymagania normy/ standardu w zakresie dokumentacji
tworzenie procedur, formularzy i zapisów Systemu Zarządzania
5. Kwalifikacja dostawców, podwykonawców w Systemie ZJ
6. Audyty wewnętrzne SZ
7. Działania korygujące i zapobiegawcze/niezgodności.
8. Przegląd zarządzania
9. Doskonalenie Systemu Zarządzania
10. Ćwiczenia praktyczne w grupach
11. Podsumowanie
Po odbytym szkoleniu każdy z uczestników otrzymuje Zaświadczenie/Certyfikat potwierdzających zdobycie kwalifikacji do pełnienia funkcji Pełnomocnika ds. Systemu Zarządzania.
2015 © SSW Consulting - certyfikacja i wdrażanie ISO. Wszystkie prawa zastrzeżone. Pomoc | Regulamin